Start a new topic
Solved

[12 januari 2016] Storing in klantenservice systeem

Geplaatst op 12 januari 2016 om 8.21u


Er is op dit moment een storing in ons klantenservice systeem waardoor oude gesloten tickets weer zijn geopend. Hierdoor is op dit moment het ticketsysteem niet goed bruikbaar. Het kan ook zijn dat je hierdoor onterecht updates of meldingen over tickets ontvangt. Wij werken aan een oplossing hiervoor.  


Volgende update uiterlijk om 14.00u


Update 9.15u - De leverancier van het ticketsysteem is bezig met herstel van de database maar dit gaat niet erg snel. We proberen de echte openstaande meldingen zo snel mogelijk te behandelen maar dit gaat dus langzaam omdat deze minder makkelijk te vinden zijn. Onze excuses voor het ongemak.


Update 10.15u - Als tijdelijke maatregel zijn een aantal geautomatiseerde meldingen over tickets uitgeschakeld. Je ontvangt hierom geen automatische bevestiging van een ontvangen ticket. 


Update 10.45u - Het probleem speelt niet voor klanten van Savvii. Voor andere bedrijven die ook dit systeem gebruiken speelt het probleem nog steeds. Het probleem is opgelost.