Als je een pakket aanvraagt bij Savvii, ben je bij ons bekend als contactpersoon en heb je inloggegevens voor onze beheerportals. Als er meerdere personen aan een site of pakket werken, kun je bij ons extra contactpersonen aanmelden. 


1. Voordat je contacten kunt aanmelden, dien je eerst in te loggen op billing.savvii.nl

Deze gegevens zijn identiek aan admin.savvii.nl. Kun je niet inloggen? Bekijk dit artikel voor informatie.
Navigeer vervolgens via het menu item "Account" naar "Contacten beheren'




2.  Voeg een nieuw contact toe door op "Voeg nieuw contact toe" te klikken



3.  Contact gegevens toevoegen aan nieuw contact

Vul hier alle verplichte velden voor het nieuwe contact. Het wachtwoord dat je kan instellen voor het nieuwe contact, wordt niet per e-mail toegezonden aan het nieuwe contact. 





4.  Stel de rechten voor de nieuwe contactpersoon in.

Als je wilt dat de nieuwe contactpersoon enkel kan inloggen op admin.savvii.nl (het controlpanel voor sites), dan dien je enkel "Details" aan te vinken onder de site naam. 

Op het moment dat je alle opties onder een site aanvinkt, kan de nieuwe contactpersoon ook opzeggingen, upgrades en andere administratieve wijzigingen doorvoeren.





5. Contact opslaan

Nadat je op "Submit" heb geklikt, ontvangt de nieuwe contactpersoon een e-mail met algemene gegevens over onze beheerportals en het ingestelde e-mailadres om mee in te loggen. 


Belangrijke punten om rekening mee te houden:

  • De nieuwe contactpersoon kan zelf een wachtwoord instellen via billing.savvii.nl, via ''Forgot your password?'' .
  • Als het e-mailadres van de nieuwe contactpersoon al bekend is in ons systeem, is het niet mogelijk om deze nogmaals toe te voegen.