Als je een pakket aanvraagt bij Savvii, word je automatisch de hoofdcontactpersoon en ontvang je inloggegevens voor onze beheerportalen. Werk je met meerdere mensen aan een site of project? Dan kun je eenvoudig extra contactpersonen toevoegen aan je account, met precies de rechten die zij nodig hebben.
INHOUDSOPGAVE
1. Ga naar savvii.com, en druk rechts bovenin op Login. Je bent nu ingelogd op het klantportaal. Druk hier nogmaals op Log in en vul dan je e-mailadres en wachtwoord in. (Klik hier als je het wachtwoord bent vergeten.)
2. Klik in het linker menu op Contacten beheren
3. Hier Heb je twee opties om een contact toe toevoegen.
4. Selecteer Bestaande gebruiker koppelen. Vul hier het mailadres in van de contactpersoon dat je wilt koppelen en vul een naam in. En druk dan op, ga verder
* Er wordt een bevestigingsmail gestuurd naar het mailadres die je hebt opgeven.
5. Selecteer Voeg nieuw contact toe. Vul hier de gegevens in van Het nieuwe contact dat je wilt toevoegen aan je account. En druk daarna op, ga verder.
Nu je het extra account hebt toegevoegd aan jouw account is het belangrijk dat je het account rollen toewijst (GEEF JE HET EXTRA ACCOUNT GEEN ROLLEN DAN KAN HIJ OOK NIET INLOGGEN OP JOUW ACCOUNT IN BILLING)
1. In contacten beheren selecteer je het contactpersoon waar je de rollen van wilt toevoegen of verwijderen.
2. Stel de rechten voor de nieuwe contactpersoon in.
3. Na dat je geselecteerd welke rechten er toegewezen zijn dan kan je daarna op Wijzigingen opslaan.
Belangrijke punten om rekening mee te houden:
Mocht je vragen hebben of er toch niet uit komen, neem dan contact op met onze Customer Support via support@savvii.com.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren