Wanneer je een pakket aanvraagt bij Savvii, ben je automatisch de hoofdcontactpersoon en ontvang je inloggegevens voor onze beheerportalen. Werk je met meerdere mensen aan een website of project? Dan kun je eenvoudig extra contactpersonen toevoegen aan je account, met precies de rechten die zij nodig hebben.
INHOUDSOPGAVE
1. Ga naar savvii.com, en druk rechts bovenin op Login. Je bent nu ingelogd op het klantportaal. Druk hier nogmaals op Log in en vul dan je e-mailadres en wachtwoord in. (Klik hier als je het wachtwoord bent vergeten.)
2. Klik in het linker menu op Contacten beheren.
3. Je twee opties om een contact toe te voegen.
4. Selecteer Bestaande gebruiker koppelen. Vul hier het mailadres in van de contactpersoon die je wilt koppelen, en vul een naam in. Klik vervolgens op Ga verder.
* Er wordt een bevestigingsmail gestuurd naar het mailadres dat je hebt opgegeven.
5. Selecteer Voeg nieuw contact toe. Vul de gegevens in van het nieuwe contact dat je wilt toevoegen aan je account. Klik vervolgens op Ga verder.
Nu je het extra account hebt toegevoegd aan jouw account, is het belangrijk dat je het account rollen toewijst. Zonder toegewezen rol(len) kan het nieuwe account niet inloggen in je klantportaal.
1. Onder Contacten beheren selecteer je de contactpersoon waarvan je de rollen wenst te wijzigen of toe te voegen.
2. Stel de rechten voor de nieuwe contactpersoon in.
3. Zodra je klaar bent met het toewijzen van de rollen, klik je op Wijzigingen opslaan.
Belangrijke punten om rekening mee te houden:
Mocht je vragen hebben of er toch niet uit komen, neem dan contact op met onze Customer Support via support@savvii.com.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren