Extra contactpersonen toevoegen in het klantportaal van Savvii

Gewijzigd op Vr, 25 Apr om 1:19 PM

Wanneer je een pakket aanvraagt bij Savvii, ben je automatisch de hoofdcontactpersoon en ontvang je inloggegevens voor onze beheerportalen. Werk je met meerdere mensen aan een website of project? Dan kun je eenvoudig extra contactpersonen toevoegen aan je account, met precies de rechten die zij nodig hebben.


INHOUDSOPGAVE


 

Contact toevoegen

 

1. Ga naar savvii.com, en druk rechts bovenin op Login. Je bent nu ingelogd op het klantportaal. Druk hier nogmaals op Log in en vul dan je e-mailadres en wachtwoord in. (Klik hier als je het wachtwoord bent vergeten.)


Afbeelding met tekst, software, schermopname, Computerpictogram Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


2. Klik in het linker menu op Contacten beheren.


Afbeelding met tekst, schermopname, lijn, Lettertype

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


3. Je twee opties om een contact toe te voegen. 

 

  • Als de contactpersoon die je wilt toevoegen al een bestaand account heeft bij Savvii, ga dan naar stap 4.

 

  • Heeft de contactpersoon nog geen account bij Savvii, ga dan naar stap 5.

 

4. Selecteer Bestaande gebruiker koppelen. Vul hier het mailadres in van de contactpersoon die je wilt koppelen, en vul een naam in. Klik vervolgens op Ga verder.

 

Afbeelding met tekst, schermopname, lijn, Perceel

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.

* Er wordt een bevestigingsmail gestuurd naar het mailadres dat je hebt opgegeven. 

 

5. Selecteer Voeg nieuw contact toe. Vul de gegevens in van het nieuwe contact dat je wilt toevoegen aan je account.  Klik vervolgens op Ga verder

 

  • Vul alles in waar een * bij staat. Als het een Privé-account betreft, hoef je geen btw-nummer in te vullen.

 

Afbeelding met tekst, nummer, lijn, software

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.

 

 

Rollen toewijzen

 

Nu je het extra account hebt toegevoegd aan jouw account, is het belangrijk dat je het account rollen toewijst. Zonder toegewezen rol(len) kan het nieuwe account niet inloggen in je klantportaal.

 

1. Onder Contacten beheren selecteer je de contactpersoon waarvan je de rollen wenst te wijzigen of toe te voegen.

 

 Afbeelding met tekst, nummer, software, lijn

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.

 

2. Stel de rechten voor de nieuwe contactpersoon in.

 

  • Als je wilt dat de nieuwe contactpersoon enkel kan inloggen op hosting.savvii.nl (het controlepanel voor sites), dan dien je enkel "Details" aan te vinken onder de site naam. 

 

  • Op het moment dat je alle opties onder een site aanvinkt, kan de nieuwe contactpersoon ook opzeggingen, upgrades en andere administratieve wijzigingen doorvoeren.

 

3. Zodra je klaar bent met het toewijzen van de rollen, klik je op Wijzigingen opslaan.

Afbeelding met tekst, schermopname, nummer, Lettertype

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


Belangrijke punten om rekening mee te houden:

  • De nieuwe contactpersoon kan zelf een wachtwoord instellen op billing.savvii.com, door middel van de 'Wachtwoord vergeten'.
  • Als het e-mailadres van de nieuwe contactpersoon al bekend is in ons systeem, is het niet mogelijk om deze nogmaals toe te voegen.


Mocht je vragen hebben of er toch niet uit komen, neem dan contact op met onze Customer Support via support@savvii.com.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren