FAQ Facturen

Gewijzigd op Thu, 03 Feb 2022 om 10:14 PM

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt je factuur van ons normaliter op de 1e dag van de nieuwe maand. Op dat moment factureren wij je het abonnement voor die betreffende maand. Bestel je gedurende de maand een pakket bij ons, dan ontvang je een factuur op het moment dat je de bestelling plaatst.

Waarom wijkt mijn eerste factuur af van het geselecteerde maandbedrag?

Wanneer je bij ons halverwege de maand een product bestelt, ontvang je een factuur naar rato het aantal dagen dat je het product in die maand kunt gebruiken. Per de 1e van de opvolgende maand ontvang je van ons een nieuwe factuur met daarop het volledige maandbedrag.


Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Je kunt kiezen voor automatische incasso zodat je geen omkijken hebt naar de betalingen. Je ontvangt netjes de factuurnotificatie per e-mail met daarbij de vermelding van de datum waarop we de incasso gaan uitvoeren.

Wil je geen automatische incasso? Op de factuur staan onze rekeninggegevens standaard vermeld zodat je de betaling zelf kunt verrichten. Dit kan via Mollie, Paypall, bankoverschrijving, iDEAL en credit card.


Indien je inlogt via ons billing portaal tref je een overzicht aan van alle facturen inclusief iDEAL betaalmogelijkheid.

Ben je nog geen klant bij ons? Bij je eerste bestelling kun je je factuur betalen met iDEAL, Creditcard, Sofort Banking of Bancontact. Bij het plaatsen van de bestelling heb je de mogelijkheid om ons te machtigen voor het automatisch afschrijven van toekomstige facturen. 

Heb je al een account bij ons dan kun je op elk gewenst moment je betaalwijze aanpassen door In te loggen op jouw klantportaal.


Automatische incasso

Maak het jezelf gemakkelijk en stel automatische incasso in. Log in op het klantportaal en registreer het bankrekeningnummer waarop wij vanaf dat moment de facturen mogen incasseren. Incasso vindt normaliter plaats rond de 5e werkdag na het versturen van de factuur. 


iDEAL

Betalen met iDEAL is gratis en eenvoudig. Gebruik de link die je van ons krijgt bij het ontvangen van de factuur of log in op het klantportaal.


Creditcard en PayPal

Liever niet via iDEAL of automatische incasso betalen? Wij accepteren ook creditcard en Paypal betalingen. Betaal je vanuit het buitenland dan ondersteunen wij ook Sofort Banking & Bancontact. 


Hoe stel ik automatische incasso in?

Wanneer je inlogt bij ons billing portaal dan selecteer je in het menu bovenaan op de pagina de optie “Account”. In het dropdownmenu dat verschijnt vervolgens “Automatische Incasso”. Vul hier de gevraagde gegevens in, wij ontvangen en verwerken vervolgens jouw machtiging  en zullen de verschuldigde abonnementskosten vanaf dat moment vanaf jouw rekeningnummer incasseren.



De automatische incasso is mislukt, wat nu?

Wanneer de automatische incasso is mislukt ontvang je daarover van ons een mail. In deze mail verzoeken wij je de factuur binnen 5 werkdagen handmatig aan ons te betalen. Log in op je klantportaal om de factuur te voldoen via iDEAL, creditcard of PayPal.



Wat als ik mijn factuur niet op tijd betaal?

Savvii hanteert een betalingstermijn van 14 dagen. Hebben wij je betaling op de 16e dag nog niet ontvangen, dan versturen wij een herinnering per e-mail. Zorg er altijd voor dat je correcte e-mailadres bij ons bekend is, want deze herinnering ontvang je alleen per e-mail. 


Hebben wij op de 25e dag je betaling nog niet ontvangen dan versturen wij een laatste betaalherinnering. Let op: deze betaalherinnering is ook tevens een aankondiging van het opschorten van onze dienstverlening. Zorg dus dat je de factuur zo snel mogelijk betaalt.


Volgt 7 dagen na de 2e herinnering geen betaling dan blokkeren wij de toegang tot de backend van de website. Wij zullen je hiervan per mail op de hoogte stellen en je instructies geven hoe de facturen te betalen. Na ontvangst van de betaling zullen wij de blokkade opheffen. 


Ontvangen wij geen reactie en/of betaling na het blokkeren van de backend dan zullen wij 7 dagen na het suspenden van de backend overgaan tot het suspenden van de frontend van je website. De website is dan niet meer bereikbaar voor bezoekers.


Ontvangen wij geen reactie en/of betaling na het blokkeren van de frondend dan zullen wij 7 dagen na het suspenden van de frontend overgaan tot het opheffen van je account. Dit betekent dat Savvii de dienstverlening zal stopzetten. Je loopt het risico dat alle data die je bij ons hebt staan verloren zal gaan. Je ontvangt hierover van ons bericht. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren