Mocht je ontzettend veel spam ontvangen van een afzender, kun je via ons premium maildienst deze adressen blokkeeren.
Login op je premium email account en ga onder de optie "E-mailaccount" naar "Spamfilters".
Onder het spamfilter vind je de volgende 3 functies
- Spam score:
Onder je spamfilters heb je de optie om je spamscore te verhogen of verlagen. Hoe hoger je deze benodigde score zet, hoe meer e-mails je zult ontvangen in het postvak. Je verhoogt hiermee de kans dat spam in je postvak in komt. Standaard staat deze score op 5. Door de score te verlagen wordt er meer spam afgeweerd.
Na het wijzigen van deze score kun je op "Opslaan" klikken om de wijzigingen toe te passen.
- Nooit als spam markeren:
Voeg onder deze optie mails toe die nooit als spam gemarkeerd mogen worden. Deze mails zullen altijd worden door gelaten.
Door een sterretje voor de domeinnaam te zetten, ontvang je alle e-mail die van dat domein afkomt.
Na het toevoegen van de mailadressen, kun je op "Opslaan" klikken om de wijzigingen toe te passen. - Altijd als spam markeren:
Mocht je spam berichten hebben die het filter passeren en toch in de inbox blijven binnen komen. Kun je deze op de blokkeerlijst toevoegen. Voeg onder deze optie de mailadressen toe die je wilt blokkeren.
Door een sterretje voor de domeinnaam te zetten, blokkeer je alle e-mail die van dat domein afkomt.
Na het toevoegen van de mailadressen, kun je op "Opslaan" klikken om de wijzigingen toe te passen.
Mocht je ondanks het blokkeren van de mails toch nog problemen ervaren of spam ontvangen. Stuur ons dan de mailheaders van het bericht toe via [email protected]. We zullen dit probleem dan verder voor je onderzoeken.