Hoe stel ik een afwezigheidsbericht in?

Gewijzigd op Ma, 10 Mrt om 2:52 PM

Je kunt een afwezigheidsbericht instellen in de webmail van je Premium E-mail. (Klik hier als je het wachtwoord bent vergeten.) 

 

  1. Ga naar mail.savvii.email en log in met je e-mailadres en wachtwoord.  

 

Afbeelding met tekst, lijn, Lettertype, schermopname 
Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


  1. Ga naar Instellingen. Aan de linkerkant zie je nu Mijn mailbox. Klik hierop om dit menu te ontvouwen en ga naar E-mailfilters. 

 

 

  1. Klik vervolgens op Voeg toe, dan op Voeg actie toe en selecteer Automatisch beantwoorden.

 

 

  1. Vul je afwezigheidsbericht in. 

 

 

  1. Om een periode in te stellen waarbinnen afzenders een afwezigheidsbericht retour krijgen, klik je onder 'Voorwaarden' op Nieuwe voorwaarde en selecteer je 'huidige datum en tijd'.

 

 

  1. Daarna vul je bij 'Waarde' de datum in waarop het afwezigheidsbericht moet starten. Het formaat is JJJJ-MM-DD. Daarna druk je op is gelijk aan en selecteer je 'vanaf'.

 

 

  1. Vervolgens klik je weer op Nieuwe voorwaarde en dan 'huidige datum en tijd'. Vul bij 'Waarde' de einddatum in, vervolgens klik je op is gelijk aan en selecteer je 'tot en met'.

 


  1. Klik je op Opslaan wanneer je tevreden bent met je bericht en instellingen.

 

Mocht je vragen hebben of er toch niet uit komen, neem dan contact op met onze Customer Support via [email protected].  


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren