Je kunt het wachtwoord van een klantportaal (billing.savvii.com, admin.savvii.com of hosting.savvii.com) hier opnieuw instellen.
- Voer het e-mailadres in dat bij ons bekend is. Dit is doorgaans het e-mailadres waar je de facturen van Savvii op ontvangt. Klik daarna op Stuur wachtwoord.

- Je ontvangt van ons een e-mail op het opgeven e-mailadres met daarin een link. Open deze link. Je wordt doorgeleid naar het inlogportaal van billing.savvii.com.
- Je ontvangt vervolgens een tweede e-mail met nieuwe inloggegevens. Dit zijn de gegevens waarmee je kunt inloggen op onze klantportalen.
- Als het kopiëren en plakken van het wachtwoord niet lijkt te werken, kan het zijn dat er een spatie mee is gekopieerd. Je kunt dit verhelpen door het wachtwoord uit de e-mail handmatig over te typen.

Wijzig nieuw wachtwoord in eigen wachtwoord
Log in op billing.savvii.com.
- Klik in het menu rechts bovenin op je profielnaam, en vervolgens op Wachtwoord aanpassen.

- Vul eerst het oude (toegestuurde) wachtwoord in achter "Oud wachtwoord", daarna je nieuwe wachtwoord achter "Nieuw wachtwoord" en "Bevestig wachtwoord", en klik op Wijzigingen opslaan.

Het wachtwoord is aangepast. Je kunt vanaf nu inloggen met je nieuwe wachtwoord.
Mocht je vragen hebben of er toch niet uit komen, neem dan contact op met onze Customer Support via [email protected].