Dat kan gebeuren, hieronder vind je de mogelijkheden om weer toegang te verkrijgen tot Mijn IPS.
Op de login pagina van Mijn IPS kun je het wachtwoord van Mijn IPS opnieuw toe laten sturen, dat kan via deze link: https://mijn.ips.nl
Klik op Wachtwoord vergeten? voer hier het e-mailadres in waarmee je bij ons bekend bent.
Mocht je ook het e-mailadres niet meer weten en krijg je de melding ''Het ingevulde e-mailadres is onbekend bij IPS.''
Dan kunnen wij het e-mailadres op verzoek opnieuw instellen. Helaas hebben wij nu geen manier meer om je identiteit te valideren.
In dat geval kun je het beste een e-mail sturen met een reset-verzoek naar support@ips.nl.
Hier moet tenminste het volgende bij zitten;
De gegevens op je legitimatiebewijs onherkenbaar maken doe je eenvoudig met de KopieID app van de rijksoverheid.
Mochten de gegevens kloppen zullen wij het e-mailadres veranderen naar het e-mailadres aangeven in de reset-mail. Hierna kunt je alsnog via https://mijn.ips.nl/order/displayForgotPassword het wachtwoord opnieuw instellen.
![]() | ![]() |
Wij helpen je graag verder als het even niet lukt. Bel ons op of stuur een bericht en we lossen het direct voor je op.
Neem contact met ons op ? Support
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren