Hoe kan ik een dienst opzeggen?

Gewijzigd op Wo, 12 Mrt om 12:02 PM

We begrijpen dat je overweegt om je abonnement op te zeggen.


We willen je graag laten weten dat we verschillende mogelijkheden hebben om je ervaring te verbeteren. Of je nu op zoek bent naar een andere dienst, een aanpassing van je huidige abonnement, of een andere oplossing die beter bij je behoeften past; we staan klaar om je te helpen.


Neem contact met ons op via een ticket of telefonisch, zodat we samen kunnen kijken naar de beste optie voor jou. We waarderen je als klant en willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met onze diensten. Mocht je toch besluiten om op te zeggen, volg dan het stappenplan hieronder. 


  1. Ga naar savvii.com, en druk rechts bovenin op Login. Je bent nu ingelogd op het klantportaal. Druk hier nogmaals op Log in en vul dan je e-mailadres en wachtwoord in. (Klik hier als je het wachtwoord bent vergeten.)


Afbeelding met tekst, software, schermopname, Computerpictogram

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


  1. Klik in het linkermenu op Diensten.

 

  1. Selecteer het type dienst dat je op wil zeggen.


Afbeelding met tekst, schermopname, lijn, Lettertype

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


  1. Selecteer de dienst die je op wilt zeggen in het overzicht.


Afbeelding met tekst, schermopname, software, nummer

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


  1. Klik op Vraag een annulering aan.


Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, nummer

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


  1. Hier kun je bij "Write a message" invullen waarom je de dienst wilt beëindigen. Dit is optioneel. Vul hier enkel de reden van opzegging in. Voor essentiële vragen en verzoeken maak je een ticket aan.


  1. Vervolgens selecteer je "Onmiddellijk" of "Einde facturatie periode" om aan te geven per wanneer de dienst mag worden beëindigd.
    • "Onmiddellijk" betekent dat we de dienst technisch zo snel mogelijk offline zetten.
    • "Einde facturatie periode" houdt in dat de dienst technisch actief blijft tot einde facturatie periode.

In beide gevallen word je tot het einde van de huidige facturatieperiode gefactureerd.


  1. Klik nu op Vraag een annulering aan.   


Afbeelding met tekst, software, Webpagina, Website

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.


Je hebt de annulering aangevraagd en daar krijg je een geautomatiseerde bevestiging van per e-mail.



  • Wil je meerdere diensten opzeggen? Doorloop stap 2 voor iedere dienst die je wenst te beëindigen. 
  • Je ontvangt van iedere opzegging een geautomatiseerde bevestiging per e-mail. 
  • Je kunt tevens op de geannuleerde dienst klikken om rechts bovenin de volgende melding te zien ter controle van je opzegging:

Afbeelding met tekst, Lettertype, schermopname, Elektrisch blauw

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.



Veelgestelde vragen


Ik heb per ongeluk een dienst geannuleerd, wat moet ik doen?

    Stuur dan een mail aan [email protected]. We maken het graag voor je in orde.

Ik heb geen bevestigingsmail van ontvangen, wat moet ik doen?

    Stuur een mail aan [email protected]. Benoem welke dienst(en) je wenst te annuleren. 

Mijn domeinnaam is al verhuisd. Moet ik mijn overige diensten nog annuleren?

Een website is meer dan alleen een naam op het internet. Als je naast je domeinnaam nog andere diensten afneemt, zoals een webhosting pakket (waar je website op draait), dien je deze diensten te annuleren als je ze niet langer wenst af te nemen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren