We begrijpen dat je overweegt om je abonnement op te zeggen.
We willen je graag laten weten dat we verschillende mogelijkheden hebben om je ervaring te verbeteren. Of je nu op zoek bent naar een andere dienst, een aanpassing van je huidige abonnement, of een andere oplossing die beter bij je behoeften past; we staan klaar om je te helpen.
Neem contact met ons op via een ticket of telefonisch, zodat we samen kunnen kijken naar de beste optie voor jou. We waarderen je als klant en willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met onze diensten. Mocht je toch besluiten om op te zeggen, volg dan het stappenplan hieronder.
In beide gevallen word je tot het einde van de huidige facturatieperiode gefactureerd.
Je hebt de annulering aangevraagd en daar krijg je een geautomatiseerde bevestiging van per e-mail.
Veelgestelde vragen
Ik heb per ongeluk een dienst geannuleerd, wat moet ik doen?
Stuur dan een mail aan [email protected]. We maken het graag voor je in orde.
Ik heb geen bevestigingsmail van ontvangen, wat moet ik doen?
Stuur een mail aan [email protected]. Benoem welke dienst(en) je wenst te annuleren.
Mijn domeinnaam is al verhuisd. Moet ik mijn overige diensten nog annuleren?
Een website is meer dan alleen een naam op het internet. Als je naast je domeinnaam nog andere diensten afneemt, zoals een webhosting pakket (waar je website op draait), dien je deze diensten te annuleren als je ze niet langer wenst af te nemen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren