Contact opnemen met support

Gewijzigd op Thu, 03 Feb 2022 om 10:01 PM


Savvii is voor support vragen telefonisch, per chat, mail en ticket bereikbaar.  


Om je vragen zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden is het handig als je, voordat je contact opneemt, een aantal zaken op een rijtje hebt. Wij kunnen veel opzoeken, maar weten niet wat jij ziet, hoort en ervaart. Daarom horen we dat graag zo helder mogelijk van je. 


Privacy en data veiligheid
Wij mogen geen informatie verschaffen aan, of veranderingen doorvoeren voor, onbekenden. Als je contact met ons opneemt, zorg dan dat je dat doet vanaf een e-mailadres of telefoonnummer dat bij ons bekend is. Je kan e-mail adressen en telefoonnummers toevoegen aan je account op ons billing portaal.  


Is je site onbereikbaar of geeft deze fouten?
 Als je contact opneemt met support, hebben we de volgende informatie nodig:
  •  Wat is er recentelijk aangepast aan de site?  
  •  Wat is de exacte foutmelding, kun je iets vinden in de error log? Kun je al meer informatie halen uit de foutmelding met behulp van deze handleiding
  •  We horen graag een datum en tijdstip sinds wanneer je deze foutmelding ziet.  
  •  Vanaf welk IP-adres bezocht je de site toen je de foutmelding zag? Zie eventueel watismijnip.nl.  

Heb je een vraag met betrekking tot facturatie of administratie?
Veel zaken, zoals het aanvragen of opzeggen van pakketten, kun je zelf regelen op ons billing portaal. Heb je toch nog hulp nodig van support bij een financiële vraag? Zorg dat je je klantnummer en/of factuurnummer bij de hand hebt. 


Waar kunnen wij wel en niet bij helpen?
Als hostingpartij leveren wij primair support op hosting en wat daar bij komt kijken. Het ontwikkelen van sites en het oplossen van problemen die diep in een site zitten laten wij aan onze klanten en hun ontwikkelaars over. Dit omdat elke site anders is en er duizenden plugins en thema's bestaan. Vanwege deze diversiteit is het is voor ons niet werkbaar om op een diep niveau support te leven op websites zelf. Natuurlijk kunnen we altijd mee kijken naar foutmeldingen om je in de juiste richting te wijzen. 


Simpel gezegd: wij leveren en beheren het platform waarop jij, als klant, je website kan bouwen, ontwikkelen en exploiteren.  


Heb je een algemene vraag over ons of ons product?
Neem eens contact op!


Contactmethoden
Support is bereikbaar op
Maandag - donderdag: 08:30u t/m 17:30u
Vrijdag: 08:30u t/m 17:00u  


Noodgevallen buiten openingstijden
Voor klanten met minimaal een VPS One pakket bieden we de mogelijkheid om bij noodgevallen* 24/7 contact met ons op te nemen via een apart telefoonnummer. Je kunt dit nummer als volgt vinden: 
  •  Log in op admin.savvii.com.  
  •  Klik achter je site op 'beheren'.  
  •  Ga naar het tabblad 'Overzicht'. 
  •  Klik op 'toon 24/7 noodnummer'.  
 *Onder noodgevallen verstaan wij gebeurtenissen waarbij jouw site of server niet bereikbaar is voor bezoekers door een hosting- of infrastructuurstoring. Bij misbruik van het noodnummer kunnen wij €75 (excl. BTW) in rekening brengen.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren