Bij Savvii vinden we het belangrijk dat je snel geholpen wordt als je een vraag of probleem hebt. Hoe snel we je vraag beantwoorden hangt af van het type vraag. We maken onderscheid in antwoordtijd en oplostijd.
Ons supportteam staat op werkdagen voor je klaar:
Voor informatie over hoe je contact met ons kunt opnemen, zie: Hoe neem ik contact op met support?
Als standaardklant zonder een specifieke SLA, streven wij ernaar je eerste antwoord te geven binnen 1 werkdag voor alle typen vragen. Dit antwoord ontvang je per mail. De uiteindelijke oplostijd is best effort, wat betekent dat we ons uiterste best doen om je zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, maar zonder een gegarandeerde termijn.
Indien u telefonisch contact met ons opneemt, wordt dit beschouwd als de initiële reactie
Mocht je als standaardklant een Prio 1 probleem ervaren (compleet systeem of cluster down), dan pakken we dit uiteraard met de hoogste urgentie op. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen, al blijft de oplostijd in dit geval ook 'best effort' vanwege het ontbreken van een SLA.
Klanten met een Service Level Agreement (SLA) profiteren van gegarandeerde reactie- en oplostijden. Het is belangrijk om te weten dat een SLA uitsluitend van toepassing is op technische problemen en storingen, en niet op administratieve vragen. Savvii biedt twee SLA-niveaus: Premium SLA en Enhanced SLA. De exacte tijden zijn afhankelijk van jouw specifieke SLA-pakket en worden gedetailleerd beschreven in je Service Level Agreement.
Hoe snel we je vraag beantwoorden hangt af van het type vraag. We maken onderscheid in antwoordtijd en oplostijd.
Savvii kent voor de klant de onderstaande prioriteitsverdeling:
Premium SLA Voor klanten met een Premium SLA gelden de volgende streeftijd voor antwoord en oplostijden voor incidenten (storingen en problemen):
Enhanced SLA Voor klanten met een Enhanced SLA gelden de volgende streeftijd voor antwoord en oplostijden voor incidenten:
De omschrijving van de PRIO-categorieën zijn hierboven te vinden en in onze SLA documenten.
Onze complete Service Level Agreement kun je downloaden:
Heb je nog vragen over de reactie- of oplostijden voor jouw specifieke situatie? Neem gerust contact met ons op!
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren