Hoe neem ik Contact op met support?

Gewijzigd op Di, 8 Apr om 10:45 AM

INHOUDSOPGAVE


Om ervoor te zorgen dat we je vragen zo volledig mogelijk kunnen beantwoorden, is het handig dat je alle relevante informatie bij de hand hebt alvorens je contact met ons opneemt. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan je domeinnaam, klantnummer, e-mailadres en/of factuurnummer.

 


Handelingsvoorwaarden

Om je gegevens te beschermen nemen we alleen verzoeken van geverifieerde en gemachtigde klanten en partners in behandeling. Neem daarom altijd contact met ons op vanaf het bij ons geregistreerde e-mailadres of telefoonnummer. Je kunt e-mailadressen en telefoonnummers toevoegen aan je account in ons klantportaal. (Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten.) 


Is je site niet bereikbaar of geeft deze foutmeldingen?

Wanneer je contact opneemt met ons Support Team, hebben we de volgende informatie nodig:

  • Om welke website gaat?
  • Wat is er recent veranderd op de website?  
  • Wat is de exacte foutmelding? Kun je iets vinden in de error log? 
  • We horen graag de datum en het tijdstip waarop je deze foutmelding voor het eerst hebt gezien.  
  • Van welk IP-adres heb je de site bezocht toen je de foutmelding ontving? Kijk eventueel op ip-adres.nl.


Heb je een vraag met betrekking tot facturatie of administratie?

Veel zaken, zoals het aanvragen of opzeggen van pakketten, kun je zelf beheren via ons klantportaal. (Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten.) Heb je alsnog onze hulp nodig bij een financiële vraag? Stuur dan een e-mail naar administratie@savvii.com, onder vermelding van klantnummer en/of factuurnummer.

Meer informatie over ons klantportaal vind je hier.


Waar kunnen we wel en niet bij helpen?

Als hostingprovider bieden wij voornamelijk ondersteuning voor hosting en alles wat daarbij komt kijken. Het ontwikkelen van websites en het oplossen van problemen die diep in een site verscholen liggen, laten we over aan onze klanten en hun ontwikkelaars. Dit komt doordat elke website uniek is en er duizenden plugins en thema's beschikbaar zijn. Vanwege deze diversiteit is het voor ons niet haalbaar om op een diep niveau-ondersteuning te bieden voor de websites zelf. Natuurlijk kunnen we altijd meedenken over foutmeldingen om je in de juiste richting te helpen. 


Simpel gezegd: wij leveren en beheren het platform waarop jij, als klant, jouw website kunt bouwen, ontwikkelen en exploiteren.  


Heb je een algemene vraag over ons of over een van onze producten?

Als je een algemene vraag hebt over een van onze producten, neem dan contact op met ons customer succes team via sales@savvii.com.

 


Contactmethoden

 Wij zijn op meerdere manieren bereikbaar.

Support is bereikbaar op

Maandag - Vrijdag: 08:00u t/m 18:00u



Noodgevallen buiten openingstijden

 De ondersteuning van Savvii buiten kantoortijden is kosteloos wanneer je minimaal een VPS afneemt en er sprake is van een hosting- of infrastructuurstoring waardoor de website niet bereikbaar is.


Tijdens kantoortijden kun je gebruikmaken van onze reguliere supportkanalen.


Voor andere problemen zal de ondersteuning op basis van nacalculatie worden doorbelast tegen de volgende tarieven:

  • Werkdagen: 07.00-08.00 & 18.00-22.00: € 120 (excl. BTW) per uur
  • Werkdagen: 22.00-07.00 & weekend: € 150 (excl. BTW) per uur


Je kunt dit nummer als volgt vinden: 

  •  Log in op admin.savvii.com. (Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten.)  
  •  Klik achter je site op 'beheren'.  
  •  Ga naar het tabblad 'Overzicht'. 
  •  Klik op 'toon 24/7 noodnummer'.  

* Bij misbruik van het noodnummer kan er tot € 150 (excl. BTW) in rekening worden gebracht.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren