E-mail instellen in Outlook 2016 voor Mac

Gewijzigd op Di, 11 Jan, 2022 om 8:57 PM

In deze handleiding leggen wij uit hoe je een e-mail account in Outlook 2016 voor Mac configureert.
Voordat je hiermee begint dien je eerst een e-mail account in het Mijn IPS controle paneel toe te voegen.
De gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord zijn benodigd voor het instellen van jouw e-mail account.

  1. Open Outlook en klik links bovenin op Extra.
  2. Klik vervolgens op Accounts.
  3. Klik op E-mailaccount toevoegen.
  4. Vul jouw e-mail adres in en klik op Doorgaan.
  5. Kies uit de opties voor IMAP/POP.
  6. Vul alle gegevens in en klik op Account toevoegen.

E-mail pakketten bij IPS

Op zoek naar e-mail pakketten met handige tools voor het beheren en creëren van e-mailadressen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Meer informatie? ? Email

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren