E-mail instellen in Outlook 2016 voor Mac

Gewijzigd op Tue, 11 Jan 2022 om 08:57 PM

In deze handleiding leggen wij uit hoe je een e-mail account in Outlook 2016 voor Mac configureert.
Voordat je hiermee begint dien je eerst een e-mail account in het Mijn IPS controle paneel toe te voegen.
De gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord zijn benodigd voor het instellen van jouw e-mail account.

  1. Open Outlook en klik links bovenin op Extra.
  2. Klik vervolgens op Accounts.
  3. Klik op E-mailaccount toevoegen.
  4. Vul jouw e-mail adres in en klik op Doorgaan.
  5. Kies uit de opties voor IMAP/POP.
  6. Vul alle gegevens in en klik op Account toevoegen.

E-mail pakketten bij IPS

Op zoek naar e-mail pakketten met handige tools voor het beheren en creëren van e-mailadressen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Meer informatie? ? Email

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren