Foutmelding Relay access denied

Gewijzigd op Tue, 11 Jan 2022 om 08:57 PM

Wanneer je bij het versturen van email de foutmelding Relay acces denied krijgt kan dit komen door het gebruik van foutieve inloggegevens.

De inloggegevens voor de uitgaande mailserver zijn dezelfde email gebruikersnaam en wachtwoord als voor de inkomende mailserver.
Je dient de gebruikersnaam volledig in te vullen, bijvoorbeeld ips@demodomeinnaam.nl

De gebruikersnaam kun je inzien via het Mijn IPS controle paneel, het wachtwoord kun je hier ook wijzigen.
Voor uitleg betreft het aanmaken van een nieuw email account in het Mijn IPS controle paneel klik hier.

Kom je er niet uit?

Wij helpen je graag verder als het even niet lukt. Bel ons op of stuur een bericht en we lossen het direct voor je op.

Neem contact met ons op! ? Support

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren