Microsoft 365 met uitgaande spamfilters IPS

Gewijzigd op Tue, 11 Jan 2022 om 08:58 PM

Uitgaande spamfiltering

Onderstaand de basis stappen voor het gebruik van onze uitgaande spamfiltering binnen Microsoft 365:

  1. Vraag via support@ips.nl uitgaande spamfiltering aan
  2. Log in op de Exchange Admin Center
  3. Kies voor Connectors in de Mail Flow sectie
  4. Maak een nieuwe connector van Office 365 naar Partner Organization en kies een naam (bijvoorbeeld; IPS Outbound Spamfilters).
  5. Selecteer Only when I have a transport rule set up that redirects messages to this connector
  6. Selecteer Route email through these smart hosts en voeg toe; outgoing-mail.ips.nl
  7. Vink Always use Transport Layer Security (TLS) to secure the connection (recommended) aan en selecteer Issued by a trusted certificate authority (CA)

  8.  Valideer de connector en klik op Save
  9.  Ga terug naar Exchange Dashboard en klik op Rules in de Mail Flow sectie
  10. Klik op het + icoon en kies Create a new rule…
  11. Kies een naam voor de regel, bijvoorbeeld; Uitgaande spamfiltering IPS
  12. Klik op More Options
  13. Verander Apply this rule if… naar The sender's domain is…
  14. Vul jouw domeinnaam in
  15. Verander Do the following... naar  "Redirect the message to", "The following connector”
  16. Klik op More options
  17. Klik op Add Exception en kies daar voor Recipients's address domain portion belongs to any of these domains
  18. Vul jouw domeinnaam in
  19. Klik op +
  20. Klik op OK
  21. Vink Stop processing more rules aan
  22. Klik op Save
  23. Valideer dat de smarthost connector wordt gebruikt

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren