Waarom ontvang ik een correctiefactuur Premium E-mail?

Gewijzigd op Di, 24 Sep om 11:46 AM

Waarom ontvang je van ons een correctiefactuur?

Eerder hebben we je een factuur gestuurd voor Premium E-mail. Hierbij is een fout opgetreden met de verrekening van de BTW. Om ervoor te zorgen dat zowel jouw als onze administratie correct is, voeren we nu een correctie door.

 

Wat kun je verwachten?

Je ontvangt van ons een aparte factuur waarop de correctie wordt weergegeven. Deze factuur kan een plus- en/of minbedrag bevatten, gespecificeerd per pakket.

 

Een factuur met enkel een credit-bedrag mag je verrekenen met nieuwe facturen die je van ons ontvangt.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren